Sidor

15 juni 2011

En onsdag mitt i juni ...

... kan man mata hackspettungen i rönnen


... kan man boka träff med nyopererade väninnan för en liten utflykt

... kan man inse att bussen som vi såg var den vi skulle ta och nästa går om en timme


... kan man bestämma att det är nog inte så långt att gå från Bergshamra till Ulriksdals slott

... kan man konstatera att det var bara runt 3000 steg!


... kan man kosta på sig ett glas vin till lunchen

... kan man frossa i godsaker och sällskap


... kan man få mms från sonen som anlänt utlandet och sitter med tom mage på ett tåg utan restaurangvagn

... kan man välja att ta fikat inne


... kan man bestämma att man kan gå till pendeltåget också

... kan man inse att man hittat nya vägar och haft trevligt under tiden

5 kommentarer:

Calle Gunnarsson "Matvraket" sa...

kan man läsa en trevlig blogg med frestande foton!

Lisbet sa...

kan man inse att var dag har sin tjusning! Vilken förtjusande dag du haft!
Hur blev det med sonen, fick han mat?

Janicke sa...

kan man hoppas att det var den fina vägen genom skogen med den gamla kyrkogården som du hittade.

Erik "Semlan" sa...

... kan jag njuta av fina foton från vad det verkar en mycket trevlig promenad med närande stopp. :-)
Ibland är det tur att man missar bussen. ;-)
Du tar fina smakfulla bilder på mat/fika.
Jag har svårt få matbilderna så där smaskiga som du lyckas med. :-)
Jag kan nämna att jag åt god mat och drack lite öl på gatan, allt till bra priser. Såg inga falna kvinnor, tror inte de finns kvar... på den platsen.
Ha en bra torsdag Anni.

Anne-Lie sa...

Å många steg blir det i Omronen;-))