Sidor

23 december 2013

Blue Monday och God Jul!


God Jul!
Merry Christmas!

16 kommentarer:

SmilingSally sa...

Beautiful! Thanks for linking in today.

Merry Christmas and
Happy Blue Monday, Anni.

Sanna sa...

Fint! :)

Ileana sa...

Merry Christmas to you!

Öbon sa...

God jul!

Anonym sa...

Lovely photo for HBM ~ God Jul to you ~ carol, xxx

Nette Cecilia sa...

God jul ,nette

Susjos sa...

Önskar Dig en GOD JUL!!!

Janicke sa...

Stilfullt!
De godaste av dagar önskar jag dig ♥

Tack för alla dina kommentarer hos mig. Tänkte på dig när jag hittade glaskonstnären. Har massor av bilder, så fina alster. Googla upp honom om du vill, har en liten film om sig.

Det är PixelCats fina kisse jag förevigat. Har henne med på ytterligare nån bild bland de 365. Tema farlig, tror jag.

Kul att du gillar min neonbild, skulle kunna hålla på mycket med slikt.

Visste att du skulle gissa på byggnaden vid Karolinska! Har väntat på din kommentar ...

Laura sa...

BEautiful!!! Merry Christmas, wishing you love, light, joy and peace.

Eva Trillian sa...

God Jul, Anni!

Susie på Stjärnarve... sa...

Ät nu inte för mycket julgodis!
En riktigt GOD JUL önskas hela familjen av
gänget på Stjärnarve

Anonym sa...

God jul och god fortsättning :0)

aino sa...

god fortsättning!
vilken fin bild!
aino

Anonym sa...

Hoppas att du haft en härlig julhelg =) passar på att önska dig ett riktigt Gott nytt år!!!

Anita - Malta sa...

Kikar in för att önska dig ett Riktigt Gott Nytt år Anni !! Tackar för alla fina kommentarer under året som gått och ser fram emot att följa din äventyr och upptåg med alla fina bilder även 2014 !! All the best from Malta :-)

Livets små øyeblikk sa...

Håper dagene i jula har vært fine, ønsker deg og dine alt godt for det nye året - håper 2014 er fyllt med gode øyeblikk som bare venter på å oppleves:)