Sidor

13 mars 2009

Fredag den trettonde


Ja, det känns onekligen som det idag.
Jag kommer inte ut på nätet.
Vissa sidor fungerar, andra totalstrejkar.
Jag som just nu har så mycket som skulle ordnas, googlas, letas fram, skrivas ut.
Samtidigt som jag är så in i den trött.
Tycker att det är lite konstigt, speciellt omfattande var knappast operationen jag genomgick.
Men kroppen hade kanske lagrat upp en del.
Och jag är för trött för att bli uppjagad av att nätet inte vill.
Blir istället ännu tröttare…

Och sönerna som äntligen fått lov att köpa och köra WoW, ja, ni kan gissa hur glada de är…

Den här bloggen kommer jag i alla fall in på, så om ni har några bra tips till söndagens Star Wars maskerad för 8-åringar, tar jag tacksamt emot dem! En del har jag lyckats plocka från nätet, men mera behövs!

Och tänk att efter den där tvärtomdagen i förra inlägget, så har det snöat.
Massor.
Jag som trodde att våren var på väg!
Det blev verkligen tvärtom!



5 kommentarer:

Ulla PE sa...

Här vräkte snön också ner, men nu är det mesta borta (igen). Å alla dessa barnkalas, så glad jag är att de tiderna är förbi!

Anonym sa...

Är det yngste sonens födelsedagsfirande som ska ha Starwars-tema? Lycka till, du har verkligen många bra idéer. Det kan väl annars vara ett tema för oss 50-åringar. jag älskade den filmen då det begav sig i mitten av 70-talet.
Hoppas att du blir piggare. Kommer solen fram så blir det nog bättre.

Anonym sa...

Okey där tappades ytterligare 2 grabbar från vanligt vardagsliv till ett liv i helt andra världar♥

Kristina sa...

Hoppas du är lite piggare nu efter helgen...och att du hittade en massa bra till maskeraden... Jag det där med internet är ett påfund som emellanåt även kan få en 25-åring att få gråa hår =) VK vill inte alls funka hos mig, bara hänger sig hela tiden. Inte alls kul! Men här kunde även jag kolla läget!
Ta hand om dig!
Kramar Kristina

Anonym sa...

Rätt åt dig att nätet krånglar! DÅ kan du terrorisera mig lite mindre:-)

Goa du!