Sidor

10 april 2010

Hon reste, kom hem, försvann o är hemma igen - en stund...

Japp.
Inte har jag hunnit packa upp allt.
Det var bara att packa om lite lätt,
styra upp logistiken och sticka iväg igen.


Skinnskatteberg och Färna herrgård tur och retur.
Med Bruce på full volym i bilen.
Fick se snö igen, det hade jag gärna sluppit.


 Fick också en underbar svit,




en dignande tebuffé,
en välbehövlig nack- och ryggmassage
(aj aj aj),


en läcker trerätters med passande viner,
en god natts sömn,
härlig livgivande frukost
och så bilen hem igen...

Handla mat, fixa lunch, släpa tvätt och göra mig redo för kvällens föreställning på Dramaten. Äntligen ska dottern och jag få se Jane Eyre som blev inställd tidigare i våras. Trodde i min enfald att söndagen var obokad eftersom den planerade konserten med Richard Wolff blivit inställd, då kommer pappa som tagit hand om logistiken med alla barnen och berättar att han själv har konsert. På'n igen!

9 kommentarer:

Gudrun sa...

Roligt att det händer roliga och spännande saker. Det ser väldigt trevligt ut på den herrgården.

Önskar dig en trevlig helg.

Anonym sa...

Ja tebuffén såg verkligen god ut.
Men marulk med libbstick, var det gott?. Jo jag vet det är bara för fisken är så ful som man tror den smakar illa,,
Mia

Anne-Lie sa...

Funderar på om detta är en födelsedagspresent som du avnjutit - det är för väl i så fall för snart är det ju dags igen;-))

Janicke sa...

Skulle ljuga om jag sa att jag inte är nyfiken på orsaken till denna snabbis.

Anonym sa...

Kanske hon gillar snabbisar:-)

*hon som inte ens orkar logga in*

Elisa Day sa...

Många vackra bilder jag missat. Du har fullt upp ser jag!

Ladyinblue sa...

Vilken skön tripp. Inte alls fel att få behandling och middag m.m.
Hoppas att kvällen blev lika fin.
Kramen Ulla

Lisbet sa...

Du är verkligen i farten nu! Fina bilder! Hoppas du hinner ta emot awarden som finns att hämta hos mej!
kramar

Micke sa...

Vill du se mer snö kan du komma hit.. ;)

Ser ut varit en härlig snabbis det där!