Sidor

30 juni 2010

Onsdagstema - sparkande

5 kommentarer:

"Lillagul" sa...

Snygg bild på fotbollsskor , om Djurgården är bäst kan jag inte uttala mig om :)
Kollar aldrig på fotboll o då menar jag aldrig :)
Tackar för kommentaren hos mig !
Min katt sover mest hela dygnet runt numera , han är 17-år gammal.

Kvasthilda sa...

Snygg tolkning :-))) Är inte det där förknippat med sparkande så vet inte jag.

Pialotta sa...

Kanonfin bild på skorna och.. jag är ingen alls fotbollsfantast verkligen inte sett en enda sändning på TV nu i fotbollstider.. men smaken är som baken... delad:)

B i r g i t t a sa...

Kanontolkning och aktuellare kan det ju inte bli i dessa tider :)
Fint fotat också :)

Kerstin sa...

Vilken jättefin bild på skorna. Jag är dessvärre som Pialotta - jag gillar inte alls fotboll. Endast om det är nån i familjen som spelar. I övrigt är det trååååkigt. ;)
Ha en fin torsdag.