Sidor

26 november 2010

Tema fredag - advent

14 kommentarer:

Maria sa...

SÅ snygga! Årets? Så fina att man inte vill äta upp dem jö :)

Jah Hollis sa...

Det var en härlig samling pepparkakor det. Surkärringen och amöban är mina favoriter. :-)

Rantamor sa...

Ha haha vilken samling roliga pepparkakor....va påhittig du är, å så många bokstäver du får till på dina kakor..
Gillar han i mumintrollet....ä d snusmumriken ????
Jag har också muminformarna ska baka me lillaC i helgen...

Ulla PE sa...

men visst är det där fjolårets? Jag minns texterna ...

Anni sa...

Jamenvisst är det fjolårets, det avslöjas väl av Calle och Svinis om inte annat? Och visst är det Snusmumriken, vår favorit!

Det är dottern som står för pikerandet och idéerna - jag brukar få kladda med den kristyr som är över på slutet.

I år har vi inte hunnit till pepparkaksbak än, advent kommer ju så tidigt - liksom vintern...

Och jag tror att det kommer stå Jay på årets kakor!

Monica o Jacob sa...

Haha vad läckert, tar man bort knorren på Svinis blir han lik min fotomodell ju ;-);-)
Ha en skön första advent;-)

Gudrun sa...

Så gott! Så sugen jag blir.

Tack för upplysningen i din kommentar, nu har jag åtgärdat det. :)

Ha det gott,
kram

Sandbergs Fotoblogg sa...

Ha ha vilka häftiga pepparkakor, så kreativt så det finns inte ord!
Skulle det finnas GILLA, skulle jag trycka på den knappen

Elisabeth sa...

Verkligen vackra och dekorativa pepparkakor - men vilket jobb!

Janicke sa...

Åh vad jag gillar kissen med hjärta på magen!

Leena sa...

Vilka fina, roliga pepparkakor! En konst att kunna skriva så fint med kristyr! Jag skulle välja svinis, så klart!

sinneskatten sa...

Vi har inte kommit till pepparkaks baket ännu men snart så!

Anneli - A'la Foto sa...

Vad söta pepparkakor och roliga texter på! Härligt!

ha en fin kväll!

Misswhatsit sa...

Vilka roliga och söta pepparkaksfigurer! Dom kan man ju inte äta upp eller..:)
Ha en skön adventshelg!