Sidor

05 januari 2011

Ordlös onsdag - nyår


7 kommentarer:

Anni sa...

En utförlig och allt utom ordlös dokumentering av nyårsafton, med blindtarmsinflammation, meny och annat finns här:
http://vardagsnjutning.blogspot.com/2011/01/jag-har-en-snoanka-i-tradgarden.html

Misswhatsit sa...

En fin nyårsbild! Jag har varit in och läst din nyårshistoria också. Det var en händelserik nyårshelg. Det gäller att vara flexibel.:) Vackra bilder och din servis är bara såå fin.
God fortsättning på det nya året!

Misswhatsit sa...

Råkade kopiera din länk när jag var in och läste på den så den hängde med i inlägget.:)

Susie på Stjärnarve... sa...

Ja du, det händer att man får "gilla läget". I år var det just på nyårsafton som man fick "gilla läget i sängen" för redan klockan 22 sov hela familjen.
Skumpan står fortfarande kvar i kylen och förkylningen sitter fortfarande i - så det är bara att fortsätta "gilla läget" ett par dagar till! Sen jäklar.....

Pysselfarmor sa...

tomtebloss! Ahhhh...det måste jag introducera för barnbarnen nästa år.
Förstår att det hände något i nyår för dig - ska läsa straxt - men jag hoppas det ordnat upp sig allt.

Lisa sa...

Å vad fint!!! Hellre tomtebloss än fyrverkeri för min del som har hundar. Visserligen är inte mina rädda (än) men jag tänker på alla djur som är det både inne och ute. Hemska dagar för dem såhär vid jul och nyår.

Kerstin sa...

Vilken himla fin och festlig bild. Gillar den mörka bakgrunden. :)